domingo, 10 de março de 2013

O último capítulo...

Vexo que xa ides chegando ao final do libro... Uf... Xa no último capítulo.... É un capítulo curioso... O Piloto sente saudades de min... e... pouco se dice do que eu estou facendo...
Penso que Antoine quixo que todos imaxinasen  o que eu estou a facer... talvez aquí, no meu planeta, coa miña rosa, co meu cordeiro...
Pero... vexamos o que ides imaxinar vós. Primeiro, coñecer o final... despois.... despois.... pensaremos noutras cousas...

Vejo que já vão chegando ao fim do livro... Ufa... Já no último capítulo... É um capítulo curioso... O Piloto sente saudades de mim... e... pouco se diz do que eu estou a fazer...
Penso que o Antoine quis que todos imaginem o que eu estou a fazer... talvez cá, no meu planeta, coa minha rosa, co meu cordeiro...
Mas... vejamos o que vão imaginar vocês... Primeiro, conhecer o fim... depois... depois... pensaremos noutras coisas....

Ler o último capítulo. Completar esta ficha / grelha de traballo /trabalho

AÇORES: VÊ PRINCIPEZINHO O QUE FIZEMOS. ACHO QUE TEMOS QUE ENTRAR DE ACORDO COM OS NOSSOS COLEGAS GALEGOS, EM RELAÇÃO AO FINAL DA HISTÓRIA. PORÉM, AQUI VAI A NOSSA VERSÃO...

Publish at Calameo or read more publications.

BECERREÁ: E estas son as nosas respostas, chegadas desde a montaña... que tan preto queda do ceo no que habitas:


Sem comentários:

Enviar um comentário